onsdag 30 september 2009

Det löser sig!

SICK! Jag har min allra första tenta någonsin på fredag och jag pluggar inte nu. How stupid.. Men det löser sig väl, som alltid. Nu vill jag helst slänga mig i soffan bara. Hade varit fint.
Har ju faktiskt pluggat i princip hela dagen på bibblan med både Markus och Emma. Och så jag hunnit med att äta lunch på China Town. Och vara på invigningen av Pistachia. HAHA, helt sinnessjukt vilken kaos det var. 20 meter kö UTANFÖR affären och ordningsvakter och ännu längre kö när man väl kom in. Det var helt galet. Alla ville ha godis, nötter och glass. Det var nästan värre än kön in till tempel när det är arton.
Och ikväll tränade jag. PUH. Fick ett jobbigt pass med mycket mage, rumpa och lår. Men det gillar vi! Ska träna en massa sen när tentan är över. Och nu ska jag nog läsa liiite till innan jag tillåter mig att slappna av för kvällen.

PUSS!

Inga kommentarer: