onsdag 3 juni 2009

3 juni

Drygt en vecka kvar till studenten och det är helt offattbart. Jag kan verkligen inte ta in det. Det är så stort. En konstig men helt jäkla fantastisk känsla.

Inatt sov jag nästan ingenting. Jag har jättesvårt för att somna nu för tiden. Vet inte varför. Antingen är det för att det är så förbannat varmt i mitt rum, eller så är det för att jag inte har Markus bredvid mig. Summan av en nästintill sömnlös natt var i alla fall en sjukt trött Jessica i skolan idag. Vi kollade på kvarteret skatan, sen åt vi på max och sen hade vi lite naturkunskap. Jag höll på att somna. Efteråt gick jag och Emma på stan, och ännu senare körde jag till Väla och kom hem med ett par nya short. Blir perfekt till Kreta!

Kvällen har varit otroligt lugn, men oturligt nog börjar jag bli pigg nu när jag snart ska gå och lägga mig. Jag vill inte vara vaken en natt till! Måste bli trött, tips på trötthetsframkallande aktivitet?

Min morgondag kommer bestå av skola och sen måste jag och min man leta efter en födelsedagspresent till fina Anna som har 20 års fest på fredag! På kvällen ska vi i rkuf umgås och äta gott på Oasen. Underbart! Rfteråt vill jag hem till Markus och sova gott en natt. <3

Ha det fint, PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

du får gärna komma till mig och sova :)