lördag 27 juni 2009

<3

Sommarkvällar är bland det absolut bästa som finns. Jag älskar att kunna vara ute hela kvällen utan jacka och utan leggings. Klänning och bara ben. Igår var jag, Elin, Emma, Mina och Sofia i en helt underbar lägenhet på Olympia och drack vin och dansade. Det var riktigt roligt och jag ville egentligen inte lämna förfesten. Men det gjorde vi och det blev inte sämre för att vi kom ut. Vi vinglade oss ner till fina tivoli. Sofia och jag lyckades som tur var komma in utan kingston pass som egentligen behövs. Så vi stämplade in där och traskade vidare ut i norra hamnen där Fille hade hyrt en lokal. Där var det fest och fina människor! Vi drack lite cider, dansade till svenne-banan och sedan drog vi tillbaka till tivoli och dansade i slagerbaren. Jag hade så himla roligt hela kvällen. Elin och jag drack KRAV-märkt vin som var stickigt men gott! Helt enkelt en riktigt jäkla underbar kväll. Och jag har så fina vänner, puss på er!

Markus hängde med mig hem och vi åt nattmat innan vi hoppade i säng och somnade bums. Sen var det upp idag och åka och jobba på Stattenahemmet. Där hände det en jäkla massa roliga saker och jag skrattade mest hela tiden. Vi (jag, Louise och Sandra) lånade en tants glasögon, haha. Och dessa glasögonen var för det första inte speciellt snygga och för det andra så gjorde dem så att man fick helt enorma ögon. Och det såg så himla roligt ut att jag fortfarande sitter och skrattar åt det nu. Det var en bra start på dagen! Markus hämtade mig och vi åkte direkt till Subway för bakismat. Så gott! Och nu är vi hemma och sitter ute i trädgården och chillar! Sommar är bra grejer det!

Ikväll ska jag till Landskrona för att dricka vin och lyssna på något band på en camping där. Ska bli hur mysigt som helst, det ser jag fram emot!

Take care!
PUSS!

Inga kommentarer: