fredag 26 juni 2009

fina fredag

Min hals är svullen och gör ont, jag har lock för öronen och min näsa rinner. Men jäklar vilken fin dag jag har haft trots det! Körde ut till mysiga Allerum där min moster och hennes man från Köpenhamn befann sig. Min stackars gamla mormor är på sjukhuset så dem passar huset lite. Jag klippte gräset i värmen och fick fullt av rivsår på armen från en dum buske. Efteråt stannade jag kvar och umgicks med dem, åt lunch och så. Lekte lite med Yakima. Det var väldigt mysigt! Senare hämtade jag Markus hos honom och vi åkte hit för att bada och sola nu på eftermiddagen. Det var också fint som sören! Vattnet i poolen var inte jättevarmt dock, men skönt. Jag har ett uppdrag den här sommaren: att lära Markus flyta, haha. Än så länge går det åt skogen kan jag berätta.
Nu håller Sara och jag (mest Sara såklart) på att laga mat. Idag blir det tomatsoppa med bacon, mackaroner och lite creme fraiche. Smarrigt! Ikväll peppar jag en utgång med tjejerna från klassen, och kanske Lisa! Jag planerar att dricka mig full på vin och sedan dansa på tivoli hela natten. Låter bra tycker jag!

PUSS!

2 kommentarer:

AM sa...

det låter som en superkväll :D

markus sa...

det går inte att flyta...