söndag 14 juni 2009

sjungom studentens lyckliga dar!

Jag har tagit studenten! Hur jäkla sjukt är inte det??
Det var den bästa dagen i mitt liv! Allt var perfekt och jag hade så jävla roligt exakt hela dagen. Från champangefrukosten klockan halv nio till dessa att jag gick och la mig klockan sju på morgonen efter att ha dansat hela natten och avslutat med att tura. Vilka otroligt fina klasskompisar jag har haft under dessa tre åren och det blev en fantastisk avslutning tillsammans igår. Flaket var bland det roligaste!! Vi sjöng och dansade och skrek och hoppade och skrattade och tjoade och hade så jäkla kul. Jag tror att vi sjöng nonstop hela dagen alltså. Jag kan inte riktigt beskriva känslan. Den är alldeles för stor. Och förresten, alla ni som säger "åh vad synd om er att det regnade" FUCK YOU, det gjorde inget alls att det regnade. Det var fortfarande den bästa dagen. Det är en dag jag kommer minnas alltid.
Tack alla som grattade mig och tack så hemskt mycket för alla fina presenter, helt underbara. Och tack som fan till underbaraste 3 ALFA. Jag älskar er allihopa! Och jag kommer sakna oss som en klass något så fruktansvärt. Och tack Campeon och alla lärarna för att ni är de absolut bästa man kan tänka sig. Jag har lärt mig otroligt mycket under dessa tre år, tack vare er. Jag är full av kunskap nu och jag ska använda den igenom livet. Kunskap är makt! Bilder kommer .. när jag kommer hem från Kreta. För dit åker jag nämligen imorgon! Ska bli så skönt att bara ta det lugnt en vecka och smälta alla intryck och känslor som jag har inom mig nu. Umgås med Markus och bara verkligen ta det riktigt lungt.
Nu ska jag packa lite, PUSS!

1 kommentar:

Annica sa...

Jag håller med dig om varje ord Geddis! och nej, det gjorde inre ett skit att det regnade, det var världens bästa dag ändå! Tacktack, du bla hjälpte till att göra den bra, nej bäst!<3