tisdag 23 juni 2009

:)

Nu har jag kommit hem på riktigt. Igår tvättade jag tre maskiner tvätt, hängde ut tvätten, fixade med disken och kände mig riktigt huslig. Och så handlade jag med icakortet. Vuxenpoäng till mig!

Idag började jag dagen med att spela strandtennis med Markus. Vi är inte speciellt bra på det måste jag erkänna. Sen åt vi och Sara lunch och därefter körde jag och jobbade. Tre timmar med gamlingarna i solen, ganska härligt och lättförtjänta pengar. Det kommer sitta fint! Jobbade till fyra och sen har jag lämnat tillbaka en film, handlat mat till ikväll och suttit precis här vid datorn. Sara och jag ska äta grillad kyckling och pommes ikväll, hehe, det blir fint! Har köpt hem tidningen elle också så ska ta och läsa lite i den nu ikväll. Chillidill. Sen kanske jag tar och beger mig hem till my man.

Imorgon ska jag jobba igen men efteråt vill jag gärna hitta på nåt! Ta en fika, eller ett glas vin i solen kanske!

Ha en fin kväll allihopa, PUSS!

Inga kommentarer: