fredag 5 juni 2009

en vecka till studenten!

Idag och innan i veckan har jag fått reda på massa betyg i olika kurser. Jag trodde verkligen att jag skulle sänka mig i massor av ämnen den här terminen för jag känner att jag inte har presterat riktigt som tidigare. Men jag har nått upp till mvg i nästan alla ämnen och det är så jäkla skönt! Jag känner mig så himla stolt över mina betyg faktiskt, för jag har kämpat. Men nu kommer belöningen; fina betyg och friheten att välja den utbildning jag vill! Love it!

Det är en vecka kvar till studenten idag och det ska firas med 20års fest hos Anna och sen utgång med tjejerna klassen!
Nyss var jag och hämtade mitt pass så nu är jag redo för Grekland. Och nu sitter jag och försöker fixa ihop ett sommarschema till ung omsorg. Jäkligt svårt det där. Om nån av er som jobbar med mig läser; vill ni jobba många dagar och kanske 2-3 timmar i sträck eller färre dagar med längre pass?

PUSS!

Inga kommentarer: