onsdag 10 juni 2009

:D:D:D!

Dagarna, kvällarna och nätterna är så fyllda med massa roligheter att jag inte har tid att blogga! JAG TAR SNART STUDENTEN, och det firar vi nu hela veckan lång!! Lärarmiddagen i måndags var helt fantastiskt bra! Godaste maten på väldigt länge, fint sällskap och en helt ny sida av våra lärare! Det var presentutdelning till lärarna, uppträde av Per (egenkomponerad syntmusik!) och dans dans dans. Och en jäkla massa vin. Jag hade så sjukt roligt och ville inte alls ta studenten just då. Jag kommer sakna Campeon, min klass, den andra klassen, lärarna och allt så otroligt mycket! En av de bästa kvällarna, någonsin. Vid tolvtiden, när vi hade dansat med alla lärarna och tagit foton och njutit av kvällen gick vi till Cantina och dansade ännu mer. Det var också riktigt lyckat, en skitbra utgång och perfekt fylla!
Morgonen efter var jag i skolan halv nio och väntade in mina klasskompisar för att vi skulle ha frilufsdag. Men det gick typ åt skogen, haha. Lärarna hade inte räknat med att treorna skulle dyka upp, och lärarna var bakis dem med så det blev lite brännboll som några få ställde upp på. Jag var inte bakis, men jag kände mig inte speciellt pepp på att spela ändån så jag satt och kollade på. Det var mysigt i alla fall och en skön stämning. Sen gick några av oss och städade ur skåpen och sen stack vi till mcdonalds en sväng för lite käk. Klockan fem var det alfas sista knytkalas någonsin :( hos Louise! Supergod mat som vanligt och vi satt ute i ett partytält med filtar omkring oss. Trots att det var lite kallt var det skithärligt ändån; vi pratade massa minnen från ettan, tvåan och trean och det är så kul att komma ihåg alla saker tillsammans och inse vad mycket man har delat under dessa år. Vid nio kanske (?) körde vi bort till bowlingen och spelade en runda för att sedan sätta oss på övervåningen och chilla med lite cider och skitsnack.
Idag var det samling i skolan halv elva för att städa ur skåpen helt och lämna in nycklarna (ah, allt är så sorgligt, för allt är ju för allra sista gången!!) och sen var det fotbollsmatch mellan treorna och lärarna i regnet. Men vi var en trogen hejarklack och hejade ändå. 6-5 till lärarna slutade det. Sen hade tvåorna fixat en utspark för oss treor som gick ut på massa olika tävlingar, lite som midsommarlekar. Det var faktiskt kul och det gick bra för mitt lag! :D:D

NU är jag hemma och pustar ut. Ska tura och sen Swea ikväll, blir nog kanonkul! Imorgon är det skolavslutning i kyrkan och jag kommer gråta floder. Känner det redan nu att det kommer bli sjukt jobbigt. Sen fixar vi flaket i Annelöv, haha ! :)

Lägger in lite bilder i nästa inlägg, PUSS!

Inga kommentarer: