måndag 22 juni 2009

hemma igen!

Jag är hemma igen. Kreta var fantastiskt! Jag har haft en otroligt bra vecka tillsammans med Markus. Vi har gjort allt som tillhör en riktig solsemester och bara njutit av värmen och avkopplingen. Jag lovar, bilder kommer såklart!

Men nu är jag som sagt hemma igen och känner mig helt ostrukturerad. Jag behöver en kalender! Måste skriva upp alla jobbtider för fairflex, ung omsorg och scandic. Känner att jag inte riktigt har koll. Jobbar på ung omsorg imorgon i alla fall. Och idag så måste jag tvätta. Mina föräldrar är bortresta och jag har inte en jävla aning om hur man använder en tvättmaskin. Pinsamt, men så sant. Så, att tvätta samt att köpa en kalender är mina två uppdrag idag!

Vi hörs!

1 kommentar:

markus sa...

tack för underbart sällskap på en underbar resa älskling <3