tisdag 2 juni 2009

fin dag!

Oh vilken underbar dag det har varit idag!
Sol, bad, strand, beach-handboll, musik, fina vänner&pojkvän, skratt, prat, mys!

Det var alltså skithärligt nere på friabad och det borde alltid vara musik och så mycket liv där tycker jag! Och jag tog mig ett dopp i det blå också, skönt! Strax efter två åkte Markus och jag till väla och inhandlade ett par skitsnygga shorts och en skjorta till honom. Till mig hittade vi inget. Sen stack vi hem och gick en sväng i det fina, men blåsiga, vädret.

När han stack var jag så trött att jag sov i lite mer än en havtimme! Jag <3 powernap!
Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska nog hoppa in i duschen snart och få bort all sand! Imorgon blir det skolan i någon timme och sen om det är väder till det ska Katarina och jag till hampan! Najs!

PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

ja mysig dag! nu är jag dock röd! <3