söndag 7 december 2008

helgen

Har inte haft tid att blogga på hela helgen. Men tänkte ge er en lite uppdatering nu innan jag bänkar mig framför alla skolböcker, för det har jag nämligen inte hunnit med i helgen.

I fredags jobbade jag först, blev bjuden på thaimat. :) Därefter passade jag hundarna och städade lite bara. På kvällen kom Markus och vi käkade, spelade playstation (haha :D) och kollade film bara. Jättemysig kväll. Gick upp i tid och stack ner till Wallmans i lördags, det var Getup där. Träffade Matte där, käkade frukost, och sen lyssnade vi på föreläsningen. Det var en trollkarl som var där. Jag blir så irriterad för jag förstår verkligen inte hur trollkarlar gör ... Hur tusan kan repet först vara kort och sen långt och sen i tre delar och sen i en endaste del?!?!? Hon var kul att lyssna på och hade upp en snubbe på scenen också. Seeeen stack Markus och jag till väla, shoppade lite julklappar och sen träffade vi Fille och Anna för en liten fika tillsammans. Mysigt! Väl hemma igen, pluggade jag lite och sen käkade vi och så. Gjorde ett pepparkakshus på kvällen! Haha, fint blev det! Skräckis på kvällen och det var lite småläskigt.
Sammanfattningsvis så har helgen varit toppen! Verkigen skön.
Och nu, söndagsångesten och plugget. Religion, rättskunskap, idé ....
Börjar med religion,det är enklast. PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

PUSS :*