lördag 20 december 2008

wiho

Det är lördagkväll och jag sitter i min nya (supermysiga!) säng tillsammans med min pojkvän och bara chillar. Kollade på film men min dator var cp och ville inte låta oss se hela så nu är det mysig musik och lite choklad som står på schemat. Någon som har bra musik att skicka så är ni mer än välkomna att göra det, jag håller nämligen på att uppdatera min spellista lite grann.

Denna dagen har varit hektiskt som tusan! Pappa och jag var ute på väla, som jag skrev innan, och det blev både julklappar och sängen. Sen skulle pappa och jag försöka få upp sängen på taket på bilen och att nämna är att det ösregnade och blåste skitkallt på ikeas parkering. Inte roligt alls, och sen väl hemma skulle vi ju få in den och sen upp för trappan till mitt rum. Vi var nära på att ge upp ett tag men sen tillslut fixade det sig med lite vilja! Och nu står den som sagt här och jag bara längtar tills jag ska få gå och lägga mig och sova i den.

Mina nyårsplaner är ÄNTLIGEN spikade. Och det blev inte alls som förväntat - en middag och en fest utan läs och häpna; jag och Markus ska upp till Stockholm över nyår!! Bil dit och hem och några nätter på hotell mitt i vår huvudstad. Ska verkligen bli skitkul! Vet inte vad vi exakt gör på själva nyår, men förmodligen ut och käka och sen kanske ut nånstans! Jag är sååå nöjd med planerna och jag längtar redan!


Nu ska vi kolla på love actually och sen inviga sängen.

Puss!

Inga kommentarer: