måndag 15 december 2008

my day

Filosofiprov,
körlektion,
teori-plugg,
markus,
jobb,
teater.

Så har min dag sett ut och faktiskt (låter kanske konstigt med tanke på min tidigare negativitiet) så var teatern det bästa på dagen. Nu ikväll ska jag skriva ett referat på rättegången och plugga teori till jag spyr, typ. Missar dessvärre rkuf julfest så det är lite trist.

Och det står dessutom klart, jag har körlektion dagen efter glumslövsfesten - och det går inte att ändra. Ännu en nykter kväll för mig. Jag borde kanske bli nykterist?

Jag har bara tre körlektioner kvar innan min uppkörning, och idag körde jag katastrofalt dåligt.. Men det berodde nog på att jag har så mycket i tankarna. Åh vad jag längtar till jag har gjort teorin och äntligen kan slappna av, för som det är nu är det för mycket! Körde däremot till raus nu ikväll med pappa och det gick skitbra, så det kan antingen gå skit eller skitbra.

Jag har haft helt knäppa mattider idag. Åt lunch typ klockan två-halv tre, och nu är klockan snart åtta och jag har inte käkat kvällsmat. Jag har inte ens tid och äta, detta är ju helt sjukt.

Jag behöver verkligen jullovet för att jag inte ska gå under.. Fy fan vad skönt det ska bli.

Dags att återvända, från blogspot till word.

PUSS

Inga kommentarer: