lördag 20 december 2008

väla

Hej och förlåt för dålig uppdatering.

Sedan jag skrev sist har jag hunnit få jullov, vara en av de fåtal nyktra på den omtalade glumslövsfesten, pluggat teori, umgåtts med min pojkvän, kollat på teater och druckit goda drinkar samt varit ute i helsingborg med Elle.

BRA START, vill jag påstå!

Kom hem från Markus ganska nyligen och snart ska jag och pappa ut till väla tillsammans med alla andra som är ute i sista minuten med julklapparna... Ska som sagt fixa lite klappar men även köpa en säng till mig!!! Fy vad skönt att jag äntligen ska få en lite större säng så man får plats i den! 120 centimeter bred är den och gud vad gott jag ska sova i den. Senare ikväll kommer Markus hit och det blir en mysig kväll med film och så skulle jag tro.

NU: vääääääääla :D!

Inga kommentarer: