onsdag 24 december 2008

julafton

Fan vad kass jag är på att uppdatera .. Men nu ska jag ge er en på självaste julafton! (Tänk att det redan är dags för dagen med stort D - dagen med julgodis, julmat, julgran, julklappar och julmys!)

Vad har hänt egentligen sen sist? Orkar inte ge er värsta långa utläggningen så jag skriver bara om igår;
JAG KLARADE UPPSKRIVNINGEN TILL KÖRKORTET!
Så nu är det bara själva körningen kvar!

Lillejulafton var fint och jag var megaglad hela dagen med tanke på vad jag skrev här ovan. Det blev ju inte precis sämre av att Markus kom hem till mig på kvällen och vi käkade god middag med familjen och myste med glögg och julgodis! Kollade på julfilmer och bara myste. Han är fin, min man.
Vaknade upp i morse och kollade ut genom fönstret. Ingen snö - stor besvikelse.
Sen gav Markus och jag varandra julklappar och det var så mysigt! Han blev glad för sina och jag blev glad för mina - en skitfin väska och rättvisemärkt te. PUSS :)

Gick ner där nere och hittade paket under granen och jag rusade upp till Sara och hoppade i hennes säng för att hon skulle vakna - och jäklar vad snabbt hon var uppe. Jag och Sara fick singstar med abba-låtar! Wiho, hur kul som helst! Och Markus fick skidstrumpor till Österrike ;).
Så vi har spelat hela dagen fram tills nu ungefär, fast Markus är inte kvar längre. Och snart ska jag duscha och fixa mig lite. Har dock inget mer än ett par leggings att ha på mig. Möjligtvis en tomteluva.

Ska i alla fall hem till Lisa och Kajsa och fira julen där och det kommer bli hur mysigt som helst tror jag!
Puss på er allihop och GOD JUL - ät mycket julmat :D

Inga kommentarer: