lördag 13 december 2008

julgodis

Idé och lärdomskunskap är verkligen sjukt svårt! Eller så är det jag som är dum i huvudet, men jag förstår det inte i alla fall.

Ikväll ska vi i teatergruppen hem till Charly på lite mat och vin. Jag är trött, hängig och sjuk men Elle har tvingat med mig så jag ska dit åtminstone, och jag tror det kan bli lite sådär lagom mysigt.


Morgondagen kommer bestå av JULGODIS och annat gott som mamma, Sara och jag ska baka! Plus såklart (!!!!!) idén. Tänk att det är tredje advent imorgon, redan! Och tänk att det snart är jul, tänk att jag snart har uppskrivning och uppkörning, tänk att det snart är nyår, tänk att det snart var ett år sen jag och Markus träffades. Tänk att det snart är dags för Campeons årliga tripp till Köpenhamn, glumslövsfesten, pysseldag (städdag?) och avslutning i kyrkan ... för allra sista gången. Julavslutningen är alltid så himla mysig, glumslöv är alltid skitkul, Köpenhamn är bäst och ... åh! Men jullov ska minsann bli skönare än skönast.

Jag måste snart ta en dusch och försöka fixa till mig, ser helt ärligt för jävlig ut. Får väl se hur det går, smink blir ju svårt att använda då mitt öga rinner hela tiden.

Lite Guitar Hero, sen duschen .. Ha en fin lördagskväll!

Inga kommentarer: