lördag 13 december 2008

idé

Jag sitter och pluggar idé och lärdomskunskap nu, med en gosig valp i knäet. Idé suger verkligen och det är helt sjukt svårt. Men det är var jag kommer få ägna min helg åt. Tyvärr.
Gårkvällen blev lyckad trots att jag är sjuk. Käkade och umgicks hemma hos Lisa först och sen var det förfest med partysugna tjejer hemma hos Emma. Det var kul :) Och jag var nykter och kunde skratta åt de andra, ganska roande faktiskt! Sen drog vi ner i stan och när de ställde sig i kön till tempel åkte jag upp till Markus och spenderade resten av kvällen och natten hos honom. Mysigt minsann.
Imorse blev jag hämtad av mamma och vi körde och fixade lite bullar och så, sen hem och gratta pappa för han fyller nämligen år idag! Grattis grattis, du är verkligen världens bästa pappa! Det blev en god och stor frukost och sen dess har jag suttit här, skabbig med gårdagens kläder och smink,
och pluggat idé.
Nu ska jag fortsätta, puss på er.

Inga kommentarer: