onsdag 17 december 2008

köpenhamn

Haj!

Igår pysslade vi i skolan och det gjorde mig lite deprimerad för resultatet såg ut att vara gjort av en treåring. Sen fick vi städa hela jäkla Campeon och äta äckliga korvbollar till lunch. Alltså, korvbollar måste vara det äckligaste som finns. Ni vet änden på en korv? Den är lite sådär "skrumpen" och jätteäcklig. Sätt ihop båda ändarna och ta bort det som finns mellan så får du en korvboll! Jag smakade inte men bara synen fick mig att vilja spy!
Fick betyg i Religion A och det blev jag väldigt nöjd med! :).

Efter skolan bänkade jag mig på körskolan och pluggade i hur många timmar som helst. Ett tag gav jag nästan upp för det gick åt skogen. Gustav var där och pluggade lite också och sällskapet gav mig nya krafter så sen gick det bättre och jag blev gladare. Helt slut i huvudet åkte jag hem, käkade indisk mat och duschade sen tog jag mitt pick och pack och åkte till Markus för att se lite på Titanic. Orkade dock inte hela filmen.
Sov hos min älskling och sen idag bar det av till Köpenhamn med Campeon! Jag, Micki, Emma, Katarina, Johanna, Mina och Elin har shoppat oss igenom hela Ströget och gjorde ett mysigt lunch-stopp på Café Kys! Ingen av oss fick köpt speciellt mycket men jäklar vad vi letade julklappar. Allt var bara så himla dyrt!
Var i helsingborg vid sex tiden och då tog jag och Emma oss en sväng på stan i Helsingborg för att fixa några julklappar till. Och det lyckades vi bra med. Nu är jag trött som fanken i både ben, fötter och huvud. Var tydligen bjuden på fest ikväll, men det visste jag för sent så det blev det inget av. Ska slappa framför tv:n ikväll bara istället. Dricka te och (kanskekanskekanske) plugga teori. Är så trött, vill egentligen bara sova!

Annars har jag inget mer att berätta, än att jag längtar otroligt mycket till när jag kan få slappna av och teorin är gjord och förhoppningsvis avklarad. Jag längtar till julafton och jag längtar till jullovet som börjar imorgon!

Efter avslutningen i kyrkan imorgon (åh, så mysigt!) och utdelningen av betygen blir det körskolan och lite powernap innan jag på kvällen beger mig hem till Elin för att förfesta (nyktert!) och sen sticka till Glumslöv för den årliga Glumslövsfesten. Jag är inte så pepp eftersom jag ska hålla mig nykter. Lite småtöntigt att tänka så, men festen där är liksom till för att man ska vara full som ett svin och antingen springa runt och pussa på allt som rör sig (som i ettan...) eller få för sig att gå hem därifån mitt i natten (som i tvåan...). Tredje året blir lite mer moget och sofistikerat för mig... Men vad gör man inte för sitt körkort!

Nej nu ska jag kila, puss på er!

Inga kommentarer: