torsdag 11 december 2008

håla

Har hållt mitt tal nu och jag fick precis det betyg jag ville!! Fy vad skönt! Sjukt egentligen att man kan bli så glad över några bokstäver .. menmen.

Nu har jag håla, sitter vid en dator i skolan - snorar och pluggar idé. Julia sitter bakom mig och jag hör henne sucka högt emellanåt. Detta provet är så himla svårt. Och det blir ju inte lättare när man läser i boken för den är nämligen skriven på högskolenivå och man förstår inte ett skvatt.
Ska ha engelska kvart över ett och Julia och jag har gjort en plan - så fort våra kära klasskamrater slutar sin matte ska vi springa in i andra klassrummet och ta sofforna!! Det ryktas nämligen om att vi ska kolla på film! MYS :)

I eftermiddag tänkte jag traska hem till Markus och umgås lite och sen blir det idé, körkortsteori, ung omsorg och rättskunskap...

Var dessutom hos doktorn innan idag och nu har jag megaont i min tå. Inte kul alls :(

Allas tal var superbra idag! Micki började storgråta, och vi andra var inte heller långt ifrån, när Mina höll sitt tal. ÅH. fint fint fint! Och det var tal till klassen på studentdagen - mmm, också väldigt känslosamt. Ni är så jäkla bra, kära klass!

Imorgon: Intervjua och förhoppningsvis anställa massa ungdomar till ung omsorg, sen blir det feest på kvällen! Tjohej!

Nu ska jag återgå till Voltaire, Locke, Hobbes, Bacon, Rousseau, Smith, Descartes och alla andra trevliga filosofer ...
Puss

Inga kommentarer: