måndag 8 december 2008

måndag

Hej och hå!
Nu är det måndag igen och som jag nämnt så är detta ingen rolig vecka.
Katarina och jag skippade projektarbetestiden idag för att ha tid till de övriga proven. Och jaa, här sitter jag nu, bänkad framför min älskade älskade laptop och pluggar. Går sådär. Det är tråkigt idag, hittar liksom ingen glöd eller inspiration till att plugga.

Jag har i alla fall några roliga saker att se fram emot denna veckan;
Julmiddag med Campeon på konserthuset på onsdag!
Förfest med tjejerna och sen utgång på Tempel på fredag!
Tjoho, det ska bli roligt. Ser mest fram emot julmiddagen för jag tror nämligen att vår kära festkommité kommer att ha fixat världens finaste middag med julstämning så det ryker om det! Och sånt gillar jag! Största problemet är väl kläderna ... Dresscode: Elegant, med en smula rött! Hm, får väl se vad jag lyckas rota fram ur garderoben!


Nu ska jag fortsätta med plugget och sen ska jag sticka ner till körskolan för att köra mörkerkörning.

Inga kommentarer: