tisdag 2 december 2008

stress

Markus sov hos mig i natt och sen gick jag inte till skolan förrän vid tolv. Sjukt vad skönt det är att inte stressa och gå upp tidigt på morgonen. Var på körskolan efter skolan också och det gick lite sådär måste jag erkänna. Repetitions uppgifterna är svåra att komma ihåg.. I alla fall, nu är jag hemma och har fikat tillsammans med mamma och Sara! Den danska delikatessen "äppleskivor" stod på menyn och det var himmelskt gott som vanligt. Nu pluggar jag lite eftersom det nästan på varje dag i min almenacka står PROV eller TAL eller något annat mindre trevligt. Jag kommer gå in i väggen denna eller nästa vecka, for sure. Jullovet är så himla efterlängtat!
Men det är bara att bita ihop och nu ska jag fortsätta med lite instuderingsfrågor till provet i idé- och lärdomskunskap.
Ikväll blir det lite playstation tävling mellan mig och Sara, hihihi!

Inga kommentarer: