torsdag 11 december 2008

pannkakor!!!

Jag bröt ihop innan, av stress och press. Det är så mycket jag måste hinna med och så lite jag vill prioritera bort. Jag grät som ett litet barn, skakade okontrollerat och snorade sådär lagom äckligt. Men det känns ändå skönt nu efteråt - det är två veckor till, lite mindre sen är det över. På jullafton kan jag pusta ut för första gången på riktigt. Och det får mig att längta något otroligt till den dagen.
I alla fall, nu precis så knackade det på min dörr och vem, om inte min kära lillasyster, kommer in till mig och har gjort pannkakor till mig!! Fy vad glad jag blev, det var verkligen snällt! Och gott!
Jag var alldeles för upprörd innan när det var middag så då fick jag alltså pannkakor istället! Gulligt!
Tack tack tack tack, det gjorde min dag!


En annan sak som gjort mig glad idag är att Markus och jag varit tillsammans i elva månader idag! Han är de finaste jag har! Ledsen att du fick stå ut med en så trist och sjuk Jessica idag! Jag älskar dig!! Så mycket att jag nästan spricker! :)

DAGENS PUSS GÅR TIL
L SARA!!! Tack för att du är en sån fin lillasyster :*



2 kommentarer:

saraa sa...

hihi varsågod storasyster (a)
tyckte att du behövde de just nu :) <3

Anonym sa...

Åh, tänker på dig hjärtat! Du är det bästa jag har <3