söndag 28 december 2008

jullovet

Jag har tappat den där gnistan för att blogga. Kanske inte tappat bort helt men åtminstone tappat den dit den är svår att hitta igen.

Jullovet är i fullgång och jag övningskör, umgås, trängs med folk på väla, spelar, njuter och bara är.
Imorgon åker markus och jag till ekeby på kvällen för att sova där och sen tidigt (jättetidigt!) åker vi till stockholm på tisdag morgon. Det ska bli så skönt att komma bort och bara umgås och så. Och fråga mig inte vad vi kommer göra för det har jag ingen aning om, haha och jag som vill ha koll på allt.. Lite halvjobbigt! Men jag vet i alla fall att vi ska till stockholm på tisdag och hem på fredag. Vi ska fira nyår genom att äta suppe på hotellet och senare på kvällen kolla raketer? gå ut? vet inte! Kanske gå på bio, shoppa såklart. ÄH. stockholm har mycket att erbjuda så det blir nog inga problem alls. Tar med mig min dator dit så kan hända att jag bloggar eller lägger upp nån bild när jag är där.

Ikväll ska jag träffa min kära elle :D Det ska blir trevligt minsann!

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där tjejen Elle, hon är rätt trevlig hon :D
Tack för gårkvällen babe :*