fredag 12 december 2008

lussevaka

Usch alltså, jag har verkligen blivit sjuk vid fel tillfälle. Jag har skyhög feber, hostar, nyser, snorar, fryser (haha vilket rim!) och mår allmänt dåligt. Stannade hemma från skolan och missar luciatåget och vår historialärares kompis från usa som tydligen är väääldigt mycket republikan. Hade ju varit intressant! Måste ta mig ner i stan vid tre tiden för då ska vi intervjua lite ungdomar till Ung Omsorg, och sen ikväll ska jag först käka hos lisa och dem - annmari fyller år! Sen på förfest hos emma och sen utgång på tempel. Puh, hur ska jag klara det när jag mår som jag gör? Äh, det får lösa sig!

Nu ska jag försöka plugga idé och kolla ut på snön. Hoppas hoppas hoppas den stannar till julafton. ÅH <3

Puss, hoppas ni mår bättre än jag och att ni får en fin fredag och lussevaka!

Inga kommentarer: