fredag 14 augusti 2009

14 augusti

Fick den nya IKEA-katalogen på stan igår och sitter och bläddrar i den nu. Vilka cravings den ger... Man vill ju bara köpa en massa fint och sen flytta till en egen lägenhet direkt! En lägenhet i Köpenhamn... ah, vad det är lätt att drömma sig bort. Men jag hoppas att vi hittar en lägenhet och faktiskt flyttar.
Markus är ju i Köpenhamn nu hela dagarna och nätterna nu. Fest på kvällarna och i natt kom han hem vid kanske två-tiden och sen skulle han iväg och ta båten vid åtta igen. Ganska så jobbigt. Jag hoppas han kommer hem någorlunda i tid ikväll så jag kan få pussa på honom lite. Hade suttit fint!

I eftermiddag ska jag ner till stan och träffa Michaela som jag inte har träffat på hela sommaren. Ska bli hur mysigt som helst. Vi ska ta en fika och bara snacka! :)

Annars idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske klippa gräset för att tjäna lite pengar. Sen jobbar jag hela helgen, mina sista arbetspass där. Aja, sen får jag ju lite ledigt innan jag börjar plugga.

PUSS, ha en fin dag!

Inga kommentarer: