torsdag 27 augusti 2009

Jag känner mig så hemma här!

Filmen var helt galet bra igår och själva biosalongen var amazing! Man kunde sträcka på benen och luta sätet bakåt och satt riktigt bekvämt.
Och lilla jag fick ett skrattanfall pågrund av en förkyld trumpet! HAHAHA. Orkar inte förklara, men jag skrattar fortfarande åt det. Jag älskar när man får sånna spontana skrattanfall och vet att man egentligen borde hålla tyst efter som alla andra (flera hundra) människor sitter knäpptysta och är fokuserade på filmen... Men man kan helt enkelt inte!

Under dagen igår så var vi i Fredriksberg, där Copenhagen Business School ligger. Det var andra gången jag var där och jag är fortfarande lika imponerad. Vilken skola, alltså! Jag skulle också vilja gå där, i fall det inte hade varit business man läser där... Fast det finns en intressant linje som handlar om communication, language and culture. Markus köpte de böckerna han behövde inför skolstarten på måndag och jäklar i det vad dyrt det är med böcker alltså. Och tungt, märkte vi efter flera timmar på stan med påsen i handen. Vi åt glass på ett ben and jerrys café, riktigt smarrigt och senare delade vi på en nachotalrik till lunch. Lagom och bra!

Natten har inte varit så trevlig för min del, eller åtminstone inte morgonen. Jag spydde och hade mig och har därför inte vågat äta något nu idag.. Så jag är lite hungrig om man säger så. Har druckit te i alla fall och mår mycket bättre så snart får det nog bli lite lunch. Senare i eftermiddag ska vi hälsa på Markus mamma som jobbar här i Köpenhamn och tydligen ska det finnas ett MEGAköpcenter precis där hon jobbar, så dit ska vi!

Och imorgon kommer Lisa och Stoffe hit och det kommer bli galet bra! :)

PUSS!

Inga kommentarer: