fredag 28 augusti 2009

Med Lisa & Stoffe!

Det är ju sjukt hur trött man kan bli av att springa runder i affärer en hel dag! Men det var trevligt! Lisa och Stoffe kom ju hit och det var massa kul att träffa dem. Stoffe har jag inte sett på ett tag, han har ju ryckt in i lumpen så han hade mycket att berätta. Och jag säger bara som såhär; det är en jäkla tur att jag inte gör lumpen för jag tror aldrig att jag hade klarat det. Well well, vi lunchade på det bästa stället - Jensens böfhus <3 Så himla gott!
Nu är Markus på fest i Nyhamn med sin klass och jag ska spendera min kväll själv. Eller nej, där ljög jag. Jag ska spendera min kväll med en skål godis och en bra film. Går ju helt sjukt många och bra filmer på de danska kanalerna, vet inte riktigt vilken jag ska välja. Ska försöka fixa mig lite mat också, vet inte vad dock. Rester får det nog bli, orkar inte laga mat till mig själv bara. Det är ju tråkigt.
Lisa hade med sig min kalender hit idag! Den jag beställde för nån vecka sen. Riktigt fin är den så jag ska använda min tid ikväll till att fylla i den också så att den blir ännu mer personlig. Jag älskar sånt, haha. Knäppt kanske men det är roligt!

Dags för mat. PUSS!

Inga kommentarer: