söndag 23 augusti 2009

Idag bär det av till Köpenhamn!

Det blev en fin kväll igår med galet goda drinkar för min del! Jag, Emma, Elin och Micki var det som förfestade hos Emma. Förfesten är alltid bäst! Var nere i stan vid tolv, och stack hem redan vid två. Så det var ingen hit precis, men för övrigt en riktigt härlig kväll.

Har vaknat upp för ett bra tag sedan, pigg och glad faktiskt! Åt en ordentlig frukost med både ägg, flingor och en macka. I loove frukost! Håller på att lägga fram massvis med kläder som ska med till copenhagen idag. VI ÅKER JU IDAG. Ska bli så himla skönt att åka på semestser en vecka. Fast det känns inte riktigt som det, hallå det är ju "bara" köpenhamn men ändå. Jag tror det kommer bli en riktigt bra vecka med mys, matlagning, shopping, bio och fest.

Linnéa har åkt nu. Och jag har insett hur mycket jag kommer sakna henne. Och hur mycket hon fortfarande betyder för mig. We shared something special... Och det finns kvar, fortfarande. Jag får ta och köra upp till Kalmar snarast möjligt för annars avlider jag nog. PUSS PÅ DIG, och lycka till <3

Om nån har lust och komma och umgås med mig i köpenhamn så säg till! Kanske käka lunch eller nåt. Gå ut kanske! Lisa ska iaf komma en dag är det tänkt och gå på ströget och så. FINT!

I eftermiddag ska Markus och jag dra till maxi och handla med oss lite mat som är så dyrt att köpa i danmark. Jag känner mig vuxen....

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS!

3 kommentarer:

AM sa...

Jag kan hänga på om du tar dig en utflykt mot Kalmar <3

jessica sa...

am: jaa, gör det! vi tar och gör en roadtrip någon helg :)

Linnéa magnifik. sa...

Åh komsi hit till mig fina människa ! <3