måndag 31 augusti 2009

Hejdå chokladbollar..

Har sagt byebye till mitt onyttiga liv nu genom att äta en chokladboll, dricka cola och en kopp te med socker i. Jag hoppas verkligen jag klarar av att hålla mina mål nu. Känner på mig att det kommer bli rätt tufft med sockersuget och så... Men jag SKA klara det! Thats's it.

Det var för övrigt en fin kväll med fina vänner. Skönt att umgås med någon annan än Markus (förlåt). Lite tjejsnack och sådär. Fast ikväll ska jag gå och lägga mig ensam. Något säger mig att det kommer vara väldigt tomt i sängen.

AH, jag börjar på universitet i morgon. Can't belive it. Men jag är inte nervös nu heller. Det kommer gå fint. Och skolväskan är packad, haha. Ska snart hoppa i säng så att jag är pigg imorgon bara.

PUSS & GODNATT!

1 kommentar:

markus sa...

haha, du är förlåten ;). kommer kännas tomt i sängen inatt ja! <3