söndag 16 augusti 2009

söndag

Varför är det alltid så att när man har som minst tid så tar man tag i en massa grejer? Igår, när jag höll på att fixa mig lite inför Malmöfestivalen, så fick jag ett sånt ryck och rensade min garderob på kläder. Och galgar! Jäklar vad mycket galgar jag hade där. Sen skulle jag flytta över mina kort och pengar till en annan plånbok och då började jag rensa bland gamla kvitton och grejer. Trots att jag egentligen inte hade tid till det. Men det var ju bra att det blev gjort. Garderoben ska jag snart gå upp och fortsätta med. Men det känns lite tomt för det har funnit sjukt mycket kläder i den som jag i princip aldrig använder som jag nu har slängt. Där är inte jättemycket kvar.

Igår tog jag då tåget till Malmö med Linnéa och Mathilda! Vi åt nachos, kollade på Miss Li och på Veronica Maggio. Båda konserterna var bra! Fast Miss Li spelade lite för många nya låtar som man knappt har hört. Men när det var gamla låtar då var det drag! Veronica Maggio har en cool stil, och hon var duktig på scenen! Träffade Amelie & Emelie också och tillsammans med dem tog jag tåget hem och var hemma i god tid. Var så himla trött efter att ha jobbat hela dagen. Idag har jag emd jobbat, 9-16 och imorgon ska jag jobba 8-15.

Senare ikväll kommer Markus hit och äter med oss sen ska vi bara chilla. Han åker iväg på läger imorgon med CBS och är borta till torsdag. Och vet ni vad han har packat ner? Handklovar, piska, läderkläder och nitarmband ... Är det kanske dags att bli lite orolig?

Nu ska jag 1. Ringa min moster 2. Rensa klart i garderoben 3. Duscha

PUSS!

Inga kommentarer: