torsdag 20 augusti 2009

Sommaren har kommit tillbaka!

Har umgåtts med Lisa nu några timmar mitt på dagen. Himla mysigt! Men det är så galet varmt ute att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag var inställd på höst nu, och så helt plötsligt är det 30 grader och nästan kretavärme? Man svettas ju bara man sticker näsan utanför dörren. Lisa och jag chillade på Waynes och pratade en massa, som bara vi kan. Sen käkade vi på Subway, för Lisa hade visst aldrig ätit där. Galet! Efter en lång runda på stan efter det så tog vi bussen hem. Det är fint att umgås med Lisa för vi har så fruktansvärt mycket gemensamt. Och otroligt många minnen ihop! Jag gillar att ha en kusin som en av mina närmsta vänner!

Strax ska jag duscha och kanske sova lite. Vid fem tiden ska jag ner till stan och sen vidare till Malmö för att kolla in coola The Sounds med fina vänner. Har aldrig sett dem live så det ser jag fram emot! That´s my day!

Och imorgon kanske jag sticker till Bakken. Ska räkna lite på hur mycket det kommer kosta och så bara.. Kan hända att jag bara följer med på utgången sen. Jag måste snåla lite! Fast det är ju så roligt med karuseller... Vi får väl se!

PUSS!

1 kommentar:

Unknown sa...

hej!
Såg att de vill ha lite extra personal på Ur och penn här i Lund... om det är så att du behöver lite extra pengar...
kram Anna