fredag 14 augusti 2009

fredag

Wih vad trevligt det var att träffa Michaela idag! Helt galet längesen. Jag tror vi sågs lite på studenten och innan det vet jag inte. Någon gång med teatern. Vi tog oss en fika på en solig uteservering och bara snackade om allt och inget. För jäkla trevligt måste jag säga! På fredag (om en vecka) har hon dragit ihop ett gäng som ska till Bakken, och sen dra ut i Helsingborg. Jag ska lätt med, och det var bara att ta med fler så om det finns några som är sugen på bakken så säg till!!

Nu sitter jag hemma hos Markus, men han är inte hemma. Vi skulle ses efter att jag hade träffat Michaela men när jag ringde och sa att jag var påväg till honom, då var han påväg till nån jobbgrej. KUL. Och det var mer än en och en halv timme sen nu. Jag får inte igång tv:n, så sitter mest här och surar. Har varit och handlat också för vi måste ju ha något att äta. Börjar bli ganska så hungrig nu eftersom klockan redan är åtta så han får gärna ta och komma hem nu.

Det blir film och mys ikväll bara, jag ska jobba imorgon ju. Och på kvällen ska Linnéa och jag se Miss Li och Veronica Maggio i Malmö! Wiih :D

Yes, nu ringde Markus och sa att han var påväg!
PUSS!

Inga kommentarer: