torsdag 6 augusti 2009

6 augusti

IDAG ÄR JAG LEDIG! :)

Men jag har inte riktigt orkat ta tag i dagen än. Har bara varit nere och ätit frukost. Nu sitter jag i min säng med musiken igång och bara chillar. Tror att jag strax ska gå ner i dalen lite med Alice och sen ska jag göra mig i ordning lite så att jag kan åka runt och söka lite jobb. Har nämligen bara fem arbetspass kvar på Scandic nu.. sen är jag arbetslös.

Gårkvällen var förresten supertrevlig! Vi spelade minigolf på en äventyrs-minigolfbana. OCH GISSA VEM SOM VANN?! Wiho, jaaag! Det är nog första gången någonsin jag har vunnit på minigolf. Dock bara med sex poäng men ändå! Hehe :) Efter den matchen åt vi glass nere på stranden och bara snackade. Gick en runda på en camping som låg precis där med! Sen körde vi in till Ängelholms centrum, satte oss på en uteservering och drack te. FIN KVÄLL! <3

Och jag hämtade som sagt ut mitt armband på ica igår. I like it alot!
Om man skulle ta tag i dagen då.. trots att det är väldigt lockande att stanna här inne och bara ta det lugnt hela dagen!

PUSS!

Inga kommentarer: