onsdag 5 augusti 2009

5 augusti

Okej! Vad har hänt sen sist då .. Jo, jag har jobbat och jobbat. Och igår åt jag och Elin en god middag på Haket innan vi åkte till Laröd för poolparty hos Anna. Poolen var populär hos många men jag stannade på land och drack bål, spelade kort och snackade istället. Det var trevligt men jag var hemma tidigt och det var skönt med tanke på jobbet idag. PUH, vad det inte är roligt att jobba när det är så förbannat varmt.

Ikväll ska jag köra till Ängelholm för att spela minigolf med Katarina! Jag hoppas att jag vinner för jag var faktiskt riktigt duktig sist jag spelade! Men vi får väl se hur det går! Innan jag kör dit ska jag till brunnen för att hämta ut ett paket. Det borde vara mitt fina armband från chicy.se!

Annars då? Det är mest ångest i mitt liv nu tyvärr. Det är så himla jobbigt att inte ha något jobb eller något annat att göra i höst. Jag vet snart inte var jag ska ta vägen, och för att vara ärlig så har jag nästan redan gett upp hoppet om ett jobb. Det verkar omöjligt. Och ännu tråkigare är det att så många vänner flyttar. Jag, ensam, utan något att göra är ingen bra kombination. SUCK. Om jag bara kunde få ett jobb ... Men jag har faktiskt kommit in på danskakursen i Lund nu. Men jag vill inte plugga. Vill inte, vill inte, vill inte!! Men måste kanske. JÄKLA SKIT vad detta är påfrestande.

PUSS!

Inga kommentarer: