lördag 3 januari 2009

3 januari

Gårdagen var en fin dag!
Sov länge och fikade sedan med Amelie på Mezo. Mysigt var det! Sen gick vi i kylan bort till pappas jobb och så körde jag (med pappa i baksätet :D) hem och lämnade pappa och sen och lämnade Amelie. Sen körde jag vidare till Elle och var hos henne ett litet tag. Planerade lite inför kvällen.
Hemåt igen och hämta syrran och sen körde vi till Maxi för att handla lite. Vuxenpoäng!
På kvällen hämtade jag upp alla söta kompisar - Amelie, Elle och Johanna för att köra bort till bowlingen! Jag kom trea av fyra, men vann i alla fall över Amelie :D! Det var kul och man spelar nog faktiskt bowling lite för sällan. Det är trevligt! Sen var jag taxi igen (men jag gillar det!). Körde Johanna till nån kompis och sen vidare ner i stan där Elle och Amelie skrattade åt mig när jag skulle fickparkera.. Hehe, jag får nog träna på det! Men tillslut blev det bra och vi gick, återigen, till Mezo för att möta upp Ticka och Matilda. Det blev en härlig kväll! Och sen körde jag hem alla, inklusive mig själv och somnade sött!

Nu vet ni det ;).
Idag har jag och Sara varit på stan - köpte en kjol och framkallade bilder. Nu sitter bilderna på min vägg och jag är ganska nöjd faktiskt! Ikväll kommer Markus och det ska bli najs!

PUSS :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter väldigt miljövänligt med allt det körandet!