måndag 26 januari 2009

kväll.

Usch, jag mår bara sämre och sämre för varje timme somg går. Känner mig inte alls bra just nu faktiskt.
Var och kollade på lite balklänningar innan. Några mörkblåa och en röd, men fortfarande är den rosa (!!) som jag testade i lördags bäst, så tror jag beställer den på onsdag. Jag i rosa? Alltså det stämmer inte riktigt, men oj vad fin jag kände mig i den. Ett superbra tillfälle att vara lång är ju verkligen när man ska på bal, jag tycker att man kan bära upp den typen av klänningar betydligt bättre
om man är lång än kort. Så det är ju bra för mig och mina 175 centimeter. Sen är det ju plus klackarna och hej och hå vad ståtlig jag kommer bli!

Sen var det teater också idag, vilket gav mig några behöv
da skratt. Elle och Michaela stod för flertalet påväg hem. Tummen upp alltså för dem två tjejerna! :*

Har ätit kvällsmat och testat skidkläder nu bara och sen mest degat.. Jag kommer att låna en jacka som pappa köpte i kina när vi åker skidor. Klarblå. Ganska fin, men j
ag blir så himla tjock i den. Herrmodell som inte går att dra in i midjan, men skitsamma egentligen. Jag har en jacka nu i alla fall och nu är det bara nya skidglasögon som fattas!
Här kommer en bild, sen ska jag sova;

Inga kommentarer: