fredag 16 januari 2009

:)

Love this day! :)
Var helt utvilad i morse eftersom jag gick och la mig halv tio och vaknade sju. Så himla skönt, det var sjukt längesen jag var det.
Två lektioner i skolan, buss med markus hem och vi åt lunch med mamma. Lite guitar hero och sen körde vi mamma till jobb och inom väla en sväng, sen körde vi faktiskt till bruces skog och gick en runda i kylan. Underbart! Riktigt härligt. Kalla om näsor och kindor körde vi hem och kokade te och värmde oss.
Ikväll ska jag sitta hemma och bara slappa, kolla på lets dance och bara njuta. Fan vad bra det känns, jag är verkligen pepp på att gosa ner mig i soffan och äta lite chips. MUMMA.

Förresten, jag ska inte vara med i tv4 längre! Ändrade planer, och det känns rätt skönt att slippa behöva ändra schemat ändå.
Har inte mycket mer att säga än; ha en trevlig kväll :*

Inga kommentarer: