torsdag 29 januari 2009

austria

Jag har varit i österrike, på samma ställe med ungefär samma människor i .. vad är det? fyra eller fem år. Och nu är det snart dags igen, och trots att jag varit där så många gånger förut så längtar jag alltid lika mycket! Jag blir som ett litet barn - jag bara älskar det mer än något annat. Man känner sig så fri där, när man susar ner för backarna och åh jag bara älskar det. Och det är helt fantastiskt att få dela det med så många härliga och underbara människor. Lisa och Anna och förra året hade jag med min bästa kompis och bästaste kusinen Linda, Fia har varit där, Mikaela har varit där, Stoffe, Kajsa, Sara och Ad ... Och detta året får jag dela hela upplevelsen med min egen pojkvän! Det kan liksom inte bli bättre!
Igår testade jag och Markus skidkläder i mängder! Underställ, polotröjor, jacka och tröja, solglasögon och skidglasögon, mössor och vantar och gud vet allt.. Det är så nära nu! Och jag vill bara vara där nu på en gång!
Flyttade nyss över lite kvarglömda bilder från den stationära datorn till min kära laptop och hittade gamla österrikebilder som väcker så fruktansvärt många minnen. Ni får se några snart, och även om de inte är intressanta överhuvudtaget för er .. så är dem det för mig. Österrike och Neukirchen är ett så sjukt underbart stället och snart är jag där! :D

Inga kommentarer: