söndag 18 januari 2009

söndag

Peppen ökade i takt med att klockan gick igår och det blev tillslut en riktigt trevlig kväll ute i Åstorp! Trevligt folk, sprit, musik och skratt. Var hemma inte allt för sent och krängde lite natt-chips med Markus sen somnade vi i hans säng och sov gott.

Idag har jag varit runt halva Skåne, känns det som. För att hitta en skidjacka. Men antingen är dem inte fina eller så är dem på tok för dyra. Så jag börjat tappa hoppet lite nu. Får kanske bli ännu ett år med min svarta annorack!

Om mindre än en månad så är det jag som står på ett par skidor och susar ner för backarna i alperna! WIIIHO, jag längtar och vill bara dit nu med en gång! Mhmm.. fy fanken vad najs vecka det kommer att bli.

Har egentligen inget vettigt att skriva, så byebye!

1 kommentar:

Anonym sa...

:D:D:D, love you <3