lördag 10 januari 2009

bakom

Hallå hallå,
vaknade inte förrän vid ett idag. Så länge brukar jag aldrig sova, men det var ganska skönt faktiskt.
Mindre skönt var det att resa sig men nu mår jag ganska fint!

Gårkvällen blev inte som planerat (tivoli) utan det blev Bakom för hela slanten istället och det var sjukt trevligt! Mycket dans och massor av kända ansikten! Jag hade kuul , tack allihopa! :* Sen körde Annica oss hem, tacksi tacksi! (haha! tack + taxi..)

Idag har jag fixat med lite grejer, som inte har gått som planerat men jag hoppas det blir bra. Typ.
Sitter i min stora säng nu och känner att jag måste ta tag i städningen men jag orkar verkligen inte.
Sen hade det varit gott med subway eller pizza .. snabbmat är så bra bakismat. Men istället blir det mexikansk fondue ikväll och det är ju verkligen inte helt fel heller!

Hade varit skönt att slippa ta bussen till stan och så ikväll men oturligt nog är varken markus eller jag i skick så att vi kan köra. Typiskt .. nu när vi båda har körkort.

Nu ska jag komma igång med städningen! PUSS

Inga kommentarer: