måndag 12 januari 2009

kärlek

Istället för att säga som i "Mamma Mia!"; What a night (dot dot dot), så säger jag; WHAT A WEEKEND (DOT DOT DOT!)
Jag är så lycklig och min helg var verkligen bäst i världen!
Utgång i fredags med tjejerna och jag hade skitkul, restaurang med Markus på lördagkvällen - helt underbart gott, en fin kväll som avslutades med massa mys framför en film. Vaknade upp på söndagen och kände mig som den lyckligaste i världen - Markus och jag har varit tillsammans i ett år. Det är så lång tid och jag tror det kan hålla jättelänge till. Vi funkar så bra tillsammans. Morgonmys och sen frukost, promenad i kylan till ett hemligt ställe, Markus körde till väla, vi fikade och kollade skidkläder (för snart är det vi som åker skidor i österrike!!) och sen körde vi vidare och hämtade mamma för att åka tillbaka till väla. Sen hem och bara massa prat och kärlek. Alltså jag kommer närmre den mannen för varje dag som går och jag älskar det. Jag älskar att vi passar så jäkla bra ihop och förstår varandra. Åt middag och fortsatte att bara umgås hela kvällen sen somnade vi sött.

JAG ÄLSKAR DIG!
Förlåt om detta är jobbigt att läsa, men det är bara så och just nu är jag in heaven.

För att återgå till allt trist ... SKOLA. Usch vad trött jag var i morse och med en varm och gosig pojkvän i sängen är det sjukt svårt att pallra sig upp. Men det gick tillslut och jag hade två lektioner och jobbade sen på projektet. Sen blev det jobb, hem, teater och direkt till träningen.
Jag tränade musten ur alla mina otränade muskler. Hujedamig vad jobbigt det var. Och hej träningsverk imorgon.

Nu har jag inte tid med bloggen mer, nu ska jag läsa om Rosa Park och lite religion. KUL! :(

1 kommentar:

Anonym sa...

dot dot dot :P. tack för en jättefin helg hjärtat! ÄLSKAR DIG! <3