lördag 31 januari 2009

What a night!
Hade så himla roligt igår, sjukt lyckat! Tack till alla fina vänner :*
Förfesten var lätt bäst! Det blir oftast så tycker jag, varför egentligen?
Vi dansade och hade oss och stack sen till stan och där var det också kul!
Antal kronor spenderade: NOLL!
Shit vad bra! Var bara på ställen utan inträde och köpte inget för jag hade redan fått i mig så att jag klarade mig. Träffade massor av härligt folk och så!
Sen tog jag och Markus oss hem till honom och han tog hand om mig och gav mig ett glas vatten + en ipren! Thank god, så jag har alltså sluppit undan den ökända baksmällan! Score!


Sitter hemma nu och har fått i mig en kopp te, smarrigt! Det blir till att chilla mest idag, plugga lite om jag hittar nån ork. Sen ikväll är det dags att peppa inför österrike! Det är så nära nu, WIHO!

puss!

Inga kommentarer: