onsdag 7 januari 2009

sista jullovsdagen

Här sitter jag, sista dagen på det sista jullovet, och dricker en god kopp rättvisemärkt te. Det är en lugn och skön morgon idag, och jag riktigt njuter av att kunna ta det lugnt utan att stressa iväg till skolan. Vilket jag kommer att få göra imorgon..
Jag känner mig inte riktigt redo för skola än, jag är inte tillräckligt utvilad. En vecka till hade varit fint. Men jag tröstar mig själv med att det faktiskt är den allra sista terminen någonsin.
"This is the year, this is the year it all will happen".
Det är så otroligt spännande att inte veta vart jag befinner mig om cirka ett halvår. Utomlands? I Sverige? Pluggar? Jobbar? Reser?

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Sex and the City innan jag ska träffa Katarina för att fixa lite med vårt projektarbete. Ha en trevlig onsdag! Kanske skriver senare, ska försöka hinna med att träffa Markus också. Vi har ett år i helgen. Så länge har jag aldrig varit tillsammans med någon.. Känns sjukt bra! Om ni har nåt tips på vad vi kan hitta på eller vad jag kan ge honom så säg till! (Men inte här på bloggen!! Han läser nämligen den..)

PUSS!

Inga kommentarer: