onsdag 7 januari 2009

schema

Har fått mitt schema för min sista termin i skolan nu.
Vet inte vad jag tycker än, de flesta av oss campeoniter hade väl hoppats på att fredagen skulle ägnas helt åt projektarbete. Alltså vara lediga på fredagar. Men icke. Istället har det blivit som så att vi går till kvart i elva på måndagar, och har projekt på eftermiddagen "typ lediga" åtminstone. Och sen kvart i elva som vanligt på fredagar. Sen slutar jag kvart över två, kvart i tre och ett de andra dagarna. Så, joo jag är nog nöjd! En sovmorgon till halv nio på tisdagar också, inte helt fel!

Går alltså till ett imorgon, från åtta, och sen ska jag ta mig upp till Stattena hemmet för att vara med på ett aktivitetsrådsmöte där. Ska ju jobba där varje helg framöver tillsammans med ett gäng högstadieungdomar. Hoppas jag får något att säga till om!


Jag har kollat på grammisgalan hela kvällen och halvsovit under min filt. Dags för sängen snart, ska bara ringa min babe och säga godnatt.

Godnatt till er med :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som ett helt ok schema! PUSS :*