söndag 25 januari 2009

söndag

Spenderade en timme av min kväll på ett svettigt golv i en svettig träningslokal med ett gäng svettiga killar i pyjamas. Kollade när Markus tränade pyjamasbrottning = jujitsu! Det fick mig att längta tillbaka till alla de åren vi spenderade nere på kaisho och svettades och brottades vi med. Det var i alla fall ganska trevligt även om jag var lite rädd för att få en fot eller kanske en armbåge i huvudet vissa gånger..

Kollat sex and the city och krängt lite med syrran nu ikväll och just nu är jag så trött att jag hade kunnat somna direkt. Vilket jag ska göra snart med. Lång dag imorgon, skola, projekt, jobb, teater och kanske träning. Men jag tror jag skippar träningen, har inte blivit så bra de andra måndagarna när jag har fått stressa runder hela dagen till alla olika ställen och knappt hunnit äta.
Förresten så ska jag inom en affär imorgon och kika på lite balklänningar!


Time to sleep :*

Inga kommentarer: