onsdag 14 januari 2009

myday

onsdag.

idag hände det knäppaste - jag ska vara med på tv4 nästa fredag tillsammans med ett gäng ungdomar och ett gäng tanter. + en makeup-artist. Och vad vi ska göra? Tja, som jag förstod det var det sminka varandra (sminka tanter?) och snacka om "det senaste skvallret". Liksom hallå? jag förstår ingenting - men bara jag får lön för det så visst! Nej, nu lät jag inte så snäll, det kan nog vara skitkul faktiskt men jag förstår det fortfarande inte.

Skitseg dag i skolan - två lektioner var av den ena på morgonen och den andra på eftermiddagen. Hatar hålor mitt på dagen. Så onödigt, låt mig ha lektionen så jag kan komma hem istället. Orkar inte med att sitta och dega på Campeon.

Efteråt gick jag hem och fick lite kärlek hos Markus. Jag är så himla beroende av närhet och någon som pysslar om mig lite - det är bäst! Och markus är ju bara helt fenomenal, så ikväll kommer han hit och gosar ännu mer.

Innan det är det tänkt att jag ska plugga på ett prov, eller grammatik test som det kallas. Jag kan inte plugga på grammatik, det är något man hör bara.. Man hör ju liksom om något låter rätt eller fel. Ska läsa lite snart i alla fall, men tänker inte lägga speciellt mycket krut på det. Faktiskt.

What else? Jag börjar bli lite sjuk, ont i halsen och sånt trams. Och skoltrött, det borde faktiskt vara en sjukdom så att man kan sjukanmäla sig på grund av det. "Hej, jag är skoltrött så jag måste stanna hemma från skolan idag!" Fatta najs det hade varit!

Grammatik var det jaa ... puss på er :*

1 kommentar:

AM sa...

det måste jag se dååå! :)