måndag 19 januari 2009

positiv jessica!

JAG ÄR PEPP!
Läs och häpna.. på teater!
Har gått och förälskat mig i pjäsen vi bestämde oss för att spela!
Vet inte om jag vill avslöja vad den handlar om riktigt än - men det är en väldigt djup, allvarlig och hemsk pjäs och den handlar om något som är riktigt aktuellt just nu!
En riktig utmaning för oss alltså, men det blir great!
Det är nu jag, Elle, Michaela, Linnéa, Malin, Else och Mathilda kvar i Charlys Änglar och jag tror vi fixar detta galant tillsammans.

Shit vad positiv jag känner mig. Vad skönt!
Körde och tränade efter teatern, fick med mig Linnéa dit också.
Dock blev jag lite svimfärdig på träningen på grund av att jag ätit för dåligt, precis som förra veckan. Och det var fel tränare, men det gick väl an det med.

Nu sitter jag här med en kopp te och ska snart bläddra igenom psykologin lite till.
Imorgon är det skola från halv nio till kvart över två. Sen ska jag till banken
!

Puss och kram!

Inga kommentarer: