tisdag 13 januari 2009

tråkigt inlägg.

Jag är så fruktansvärt skoltrött och ingenting som innebär någon form av lärande intresserar mig för tillfället. Jag vet, jag vet det är BAAARA en termin kvar. Men fortfarande, det är en hel jäkla termin. Mitt huvud är trött och mina ögon också, jag kan inte tänka klart och jag blir stressad, irriterad och upprörd för minsta lilla. Körde precis bil, och klarade knappt av det. Jag var en trafikfara och det är inte okej.
Imorgon ska jag redovisa på engelskan om en bok som jag borde ha läst, men tror ni det? Nej.
Hur ska det gå egentligen... Efter den första lektionen är det jättelång håla och för mig är hålor det tråkigaste som finns. Hade varit så skönt att gå hem då och sen inte komma tillbaka till eftermiddagens lektioner.

Och sen när man väl pluggar, som jag gjorde lite innan, så har jag en hundvalp i bakgrunden. Och en hundvalp är precis som en riktig bebis! Piper, gnäller, skäller, tigger uppmärksamhet ochså vidare. Och så hoppar hon upp och biter i Alice så hon blir helt tokig och då börjar hon också morra och skälla.. Verkligen en fin pluggmiljö.


Nu ska jag fixa lite käk - kyckling och pommes. Gott! Och sen fortsätta pluggeliplugga.

Inga kommentarer: