torsdag 22 januari 2009

torsdag

Skola, framtidstankar, pussar, te, excel och tv är vad min dag har bestått av. Känner mig ganska nöjd, förutom att jag har en jobbig huvudvärk som har förföljt mig hela dagen. På grund av detta blev det ingen träning ikväll, men imorgon ska Linnéa och jag ta upp vår gamla tradition; att simma på fredagar! Ska bli skönt faktiskt och trevligt att umgås med min kära kompis.

Har suttit och knåpat med att göra schema till Ung Omsorg nu ikväll och snart ska jag leta efter min bikini och ett hänglås... Och plugga lite ska jag med hinna innan jag bänkar mig i soffan. Ikväll ska jag slappna av framför

Kickoffen igår var ganska trevlig och mitt team verkade bra! Vi lärde oss köra rullstol bland annat, det ni! ;)

Åh mina kläder luktar fortfarande Markus sen han var här innan idag. Jag hade gett så mycket för att få somna bredvid honom ikväll.. ah, but that doesn´t work today!

Nej vad sa jag nu... bikini, hänglås och plugg!
PUSS

Inga kommentarer: