torsdag 29 januari 2009

effektiv jessica

Tusan vilken bra dag detta har varit! Jag känner mig så glad idag!
Började dagen med sovmorgon, vilket är oh så skönt och ovanligt på campeon, därefter var det naturkunskap b, lunch och engelska c och sen var skolan slut!! Skön dag med andra ord!
Men jag kände att det var dags att ta tag i allt det där plugget som ständigt förföljer mig, så jag gick bort till biblioteket - köpte en kopp te och bänkade mig framför mina böcker i lite mer än två timmar (!!). Shit vad bra jag kände mig, och ganska cool som satt där och vrålpluggade med alla universitetsstuderande!
När teet var uppdrucket, hjärnan trött och ganska mycket plugg gjort så promenerade jag hem till min kära pojkvän och umgicks med honom i någon timme innan min pappa kom och körde mig hem!
Väl hemma var jag hungrig som en varg då jag bara ätit banan och yogurt till lunch. Men oturligt nog är maten inte klar än så nu har jag bänkat mig framför den enda stationära datorn i vårt hus (vilken jag inte har använt på jättelänge!) för att invänta maten.. Jag var helt enkelt för lat för att starta min egen lilla dator så denna får duga. Ganska roligt för man hittar väldigt gammal musik och gamla bilder på denna.. och ett föråldrat msn!

Hoppas ni alla har haft en fin dag! Nu ska jag fortsätta vänta på maten - bakad potatis med massa goda tillbehör! Och senare ikväll ska jag försöka fortsätta vara effektiv och få undan lite plugg!

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

mat mat mat :D. tack för att du kom och hälsade på <3